Tuesday, January 11, 2011

rezky dari langit kurniaan Allah s.w.t yang indah

       Tahun ini keluarga aku diberi rezeki dari Allah s.w.t yang tidak ternilai,mendapat anak saudara yang comel dan juga saudara lelaki sangatlah mengembirakan seluruh keluargaku.

23.12.2010
  
  Adriel iskandar telah dilahirkan,sayu aku melihat wajah si kecil yang sangat comel,aku memanjatkan seluruh kesyukuran padaNya kerana kakak aku dan bayi ini selamat dalam proses kelahirannya.Sungguh bertuah siapa yang menjadi ibu,rahmat yang datang tidak terkira rasanya.Saat kelahiran dosa dihapuskan seperti kain putih.Aku gembira mendapat anak saudara,aku memang suka pada budak kecil jadi selepas ini aku tidak perlu lagi main dengan anak orang sebab aku pun sudah menjadi mak cik atau maksu.Nama Adriel Iskandar?hurm,memang Iskandar itu aku yang pilih kerana seseorang,Adriel pula pilihan kakak aku.Hanya satu doaku agar bayi ini menjadi anak yang soleh,bijak dan anak yang membalas jasa ibu bapa.


11.1.2011

Hari ini aku diberi lagi berita gembira apabila ibu aku memberitahu aku mengatakan makcik aku baru sahaja melahir bayi lelaki.Wah lelaki lagi?hatiku berdetik,hurm....mungkin ini rezekikan.Doaku masih juga sama iaitu mendoakan agar bayi ini menjadi anak yang soleh,baik dan membalas jasa ibu bapanya.Tidak banyak yang ingin aku tulis kerana semuanya termasuk dalam doaku.

Aku kena belajar cara-cara menjaga bayi,aku sendiri akan jaga Adriel Iskandar,membantu kakak aku.I love him so much.Aku sudah ada dua bayi lelaki bila lagi aku nak dapat anak sauadara perempuan ni?

gambar lama ni,but i love her,she's lovely..bila lagi aku nk dapat anak saudara perempuan mcm ni pula?

No comments:

Post a Comment