Monday, January 10, 2011

love and my wish:)

1.Aku masih cinta dia,aku mahukan dia,aku rindukan dia dan hanya dia yang aku cinta.Bukan orang dirimu.sorry..


2.Aku sayang sahabat-sahabat aku yang sentiasa menyokong aku dari belakang dan berada dengan aku dimana-mana dan tidak pernah jemu mendengar bebelan aku yang tidak pernah berakhir.

3.Semangat berkobar-kobar nak balas jasa ibu bapa,hari-hari aku sentiasa ingatkan dalam hati 'farah!mama dan bapa'.



4.Aku dan bizness patner aku Fatin ada buat azam nak simpan duit beli handbag LV.Alamak student pakai LV??Aku tetap nak beli juga one nice sweet day:)

5.Aduh,bulan ini memang banyak duit habis sebab shopping:(

6.ok,aku sudah boleh countdown untuk final dah sebab hari semakin hampir,jeng2...

7.Aku ada pasang satu impian ini,tetapi aku tak boleh bagitahu sesiapa pun lagi sampai aku tunaikan.

8.Aku nak tunaikan semua plan2 aku yang tergendala tahun lepas tahun ini.

9.OK,dah boleh habiskan assignment la kan Farah!

10.Serik nak percaya kawan 100 percent kalau aku tidak rapat sebab aku baru dapat pengalaman kawan makan kawan.Aku doakan orang yang aku maksudkan ini berubah menjadi lebih baik.

11.Nak gemukkan badan!

No comments:

Post a Comment