Tuesday, December 21, 2010

me is Nurfarahain

Assalamualaikum,ini adalah post pertama aku.Blog ini aku buat untuk menyimpan seribu satu tulisan hatiku.Mungkin cara aku tulis agak skema tetapi itu lah aku walaupun aku di luar merupakan remaja yang memang tidak skema langsung.

Nama aku Nur Farah Ain bt Razali,tetapi Al-Idyrus ini merupakan nama keluarga ibuku tercinta iaitu Sharifah Zahinar Al-Idyrus bt Syed Ahmad Al-Idyrus.Nama panggilanku ialah Farah.Berumur 19 tahun pada tahun 2010 ini.Aku baru belajar untuk buat blog ni,mula-mula buka sepatah apa pun tak faham tapi aku cuba jugak,tak pe Farah...belajar la lama-lama pandai la kau!itu lah kata-kata yang selalu aku ingat bila aku tak berapa faham tentang sesuatu.

Apa lagi ye aku nak tulis tentang diri aku?hurm,cukuplah setakat ini dulu,mungkin esok aku akan update kalau ada masa.

with love:)

1 comment: