Tuesday, December 21, 2010

ini cerita tentang saya:)

1. Saya suka bercakap,dan corporate communication memang bidang saya.

2.Cantik?definisi yang susah aku nak ungkapkan,sebab definisi cantik,cute,anggun dan lawa bagi aku memang melampau,mahu aku puji cantik?'kau harus baik hati dan mempunyai personaliti menarik baru kau cantik".

3.Saya aktif dan bukan perempuan yang lemah lembut tetapi hatiku sensitif,mudah pecah bila dihancurkan dan mudah memaafkan bila dilayan dengan sewajarnya.

4.Aku bersyukur pada usia muda aku telah terbuka hati untuk memakai tudung,ini lah HidayahNya.Ibuku adalah inspirasi aku.

5.Aku adalah orang yang 'deep thinker' .Tetapi kalau orang lihat dari luaran aku pasti mereka kata aku ni kelakar.

6.Aku sarcastic pada orang yang menjengkelkan aku tetapi itu tidak bermakna aku membenci mereka.

7.Aku serius dalam bercinta tetapi aku serik untuk bercinta,aku nak fokus pada pelajaran aku dulu dan kerjaya masa depan aku.

8.Aku ramai kawan tetapi tidak mudah bagi aku untuk rapat dengan seseorang itu.

9.Aku suka melayari website iluvislam.com sebab artikel dia menarik.

10.Aku tidak suka belajar di depan khalayak ramai,dan study group sgt tidak berkesan pada aku.Belajar sendiri adalah pilihan aku.

11.Aku suka pada perempuan yang bersih dan menjaga penampilan.

12.Aku ialah last minute person,tetapi aku pasti akan siapkan apa yang aku mulakan.

13.Aku memilih dan cerewet tetapi itu hanyalah untuk menjadi dan mendapat yang terbaik.

14.Aku sayang pada kucing sebab comel!!!

15.Aku sangat menjaga penampilan aku sebab pandangan pertama itu penting!

3 comments: